Než založíte požadavek na technickou podporu, podívejte se na řešení nejčastějších požadavků:
• Jak reaktivovat Acronis True Image na dalším zařízení – návod zde
• Jak registrovat prodloužení maintenance do účtu Acronis – návod zde
• Jak získat bezplatný upgrade podnikových licencí Acronis v rámci platné maintennace – návod zde
• Jak řešit potíže s instalací Acronis True Image – návod zde
• Jak řešit potíže s odinstalací Acronis True Image – návod zde
Další užitečné informace můžete čerpat z uživatelských příruček (v češtině) a Acronis Knowlege Base (v angličtině)
Poskytovatel pomoci |
Zebra Systems s.r.o. |
Acronis International GmbH |
Jazyk |
Čeština |
EN, DE, RU |
Provozní doba |
Po – Pá (9:00 – 16:00) |
Nonstop |
Pomoc s výběrem vhodného produktu |
Ano |
|
Předprodejní technická konzultace |
Ano |
|
Pomoc s produktem zakoupeným u CZ a SK prodejců |
Ano |
Ano |
Pomoc s produktem zakoupeným na www.acronis.cz |
Ano |
Ano |
Pomoc s produktem zakoupeným na www.acronis.eu |
|
Ano |
Pomoc s produktem zakoupeným na www.acronis.com |
|
Ano |
Ticketovací sytém |
Ano |
Ano |
Telefon, e-mail, chat |
|
Ano |
Kontakt |
Založit ticket |
Kontaktujte zde |
Pokud se rozhodnete využít pomoc v češtině, založte si prosím ticket a my se vám ozveme co nejdříve zpět. Kontaktovat vás budeme dle potřeby e-mailem nebo telefonicky. Domluvit lze případně i vzdálenou pomoc přes TeamViewer.
• Pomoc v češtině poskytuje společnost Zebra systems, s.r.o. – obchodní zastoupení Acronis International GmbH pro ČR a SR
• Oficiální technickou podporu v angličtině, němčině a ruštině poskytuje společnost Acronis International GmbH